ضمن عرض سلام به دانش آموزان و اولیای عزیز سال تحصیلی را به گل های عزیزم تبریک می گویم .
امیدوارم با استفاده از مطالب وبلاگ بتوانیم زمان بیشتری را در کنار هم باشیم.
این ارتباط متقابل فقط معطوف به کلاس نیست و شما عزیزان می توانید با بهره وری
از مطالب وبلاگ ارتباط قویتری با برنامه های کلاس داشته باشید.
از این به بعدبا برنامه های آموزشی -فرهنگی و تربیتی با آموزگار کلاس در ارتباط
باشید.
با سپاس (عطا یی فر)
یاران مهربان من...
ما را در سایت یاران مهربان من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: سه شنبه 6 مهر 1395 ساعت: 12:39